هیچکس همراه نیست.تنهای اول....
هیچکس همراه نیست.تنهای اول....
در دسترس بودنت دیگر برایم ارزش ندارد.نه مشترک هستی نه مورد نظر


سلام من نازنین هستم

 

اینجا فقط مخاطبم عشقه نامردمه که هنوزم عاشقشم

 

اما

 

نمیدونم چرا از هم جدا شدیم همینو بس......

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت19:36---28 دی 1391
سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری عالی بود
تو هم بیا هم به وب من سر بزن هم بیا تو این تالار عضو شو به جمع دوستانه ما بپیوند
بیا پشیمون نمیشی
منتظرم زود بیا
اینم ادرس تالار http://www.talar.bazarekhandeh.ir/
بازار خنده


.....
ساعت12:15---3 آبان 1391
سلام اینو بخونید:

ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.

خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما......



سجاد
ساعت10:31---8 مهر 1391
خوش گذشت باهال بود سري بزن بهم جيحر

تارا
ساعت18:47---6 مهر 1391
توروخدا اینقد خودتو عذاب نده.بخدا من درکت میکنم ولی داری زندگی خودتو نابود میکنی.سعی کن فراموشش کنی.در آینده می فهمی که ارزششو نداره!!!

تارا
ساعت18:41---6 مهر 1391
زیبا بود به منم سربزن

مسافر انتظار
ساعت23:07---29 شهريور 1391
میدونی عشق یعنی چی؟یعنی وقتی دیدیش اونقدر نفرت تو خونت به وجودت بیاد که خونت سیاه بشه بعد با تمام همون نفرت همچنین بزنی تو گوش عشقت که همون جا مثل سگ بمیره اینه فلسفه عشق بینی من جالبه نه؟؟ من عشق نفرتی رو یاد گرفتم به همه هم یاد میدم.خوشت اومد؟

آرمین
ساعت19:49---29 شهريور 1391
تو عاشقی چون محبتت صادقانه بود


اون رفت چوت محبتش ارز روی نیاز بود ودروغ


اون رفت چون واست ارزش قائل نبود


وتوهنوز عاشقشی چون ازخدادورشدیو از پسر نالایق واسه خودت بت داختی


چتو دلت میاد ازخدا دل بکنی کسیو دوست داشته باشی که واست ارزشی قائل نیست


آرمین
ساعت19:49---29 شهريور 1391
تو عاشقی چون محبتت صادقانه بود

اون رفت چوت محبتش ارز روی نیاز بود ودروغ

اون رفت چون واست ارزش قائل نبود

وتوهنوز عاشقشی چون ازخدادورشدیو از پسر نالایق واسه خودت بت داختی

چتو دلت میاد ازخدا دل بکنی کسیو دوست داشته باشی که واست ارزشی قائل نیست


ملیکا
ساعت16:05---29 شهريور 1391
خوشحال میشم تو مسابقات اما واتسونی ما شرکت کنین

love babak
ساعت23:54---28 شهريور 1391
سلام. خوبی . فدات شم وب عالیه و دوست داشتنی داری بخصوص عنوانش خیلی جذابه
من یه چت روم دارم اگه منت سرمون بزاری بیای ممنون میشم http://www.darabchat.ir
منتظرت هستم
ممنونم


عاشق
ساعت22:45---28 شهريور 1391
مطالبو خوندم اشکم در اومد انشاالله به هم برسید

عاشق
ساعت22:42---28 شهريور 1391
khosh be haleh on vali man che?

zahra
ساعت21:26---28 شهريور 1391
سلام نازی جون به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 28 شهريور 1398برچسب:, |

 


حرفام واسه پسرعمم محمد اولین و آخرین عشقم............. :((

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

نازنین تنها

 

شهريور 1391

 

منتظرم....
من اینکاره نیستم....
الهی آمین
:(
دلتنگم
خدایا مواظبه عشقم باش
احساسم....
زندگیم.....

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرهمی برای دلم که بی رحمانه شکست... و آدرس mohammadenazi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فروشگاه خرید ساکس آنلاین
تیم فوتبال گهردورود
پاییز فصل من...
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 9765
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1




کد آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->